Monday, December 14, 2009

lamekan tak tulis

salam n hai. sng cite slamat petang ah.
da lame aku xjejak blog sendiri.
bukan ape. skarang da bz skit.
yelah dgn psm, keja n most of all awek la.
die la yg bagi ak bz je. hehe.

sejak cuti sem ni, lame btol xdengar brite kawan2.
budak2 umah pon jarang kontek.
haih. memeang dilupekan abes utem ni.
huhu.

tapi takpe. aku stil setia kat sini menunggu hari stat kelas.
bukan ape. dah taw ptptn akan masuk tak lame lagi.
hehe.

3 minggu je lagi, tapi psm aku masih xbegerak banyak.
asik keje je kot.xsempat buat agaknye.
tapi slalu lepak je kat studio(alasan).
haha.

teringin pulak nak balik umah.
main dgn babyna.
sempat jugak aku tengok dye membesar slame 5 hari.
adik zaku ni. besar2 mesti comel. hahaha.

pape pon aku rindu gile la dgn famili.
tym makan megi mesti teringat nas lemak mak buat.
sedap weh.
sape2 yg penah rase taw la camne. hehe.

ok la. stakat ni je untuk kali ni.
bubye.
sok2 ak cite lagi.

No comments:

Post a Comment