Sunday, November 15, 2009

betul ke dia kurang?

skrg bemule la sesi aku kerja dgn fay.
sng je. jage studio untuk jaming.
ntah brape la dye nak bg kat aku.
arap2 lepas dwet makan da cantek la kan.
haha.

hari sabtu lepas ade la gig hxc kt studio.
cam bese crew semulejadi studio, aku alep boy ng zakiah.
agak bosan jugak kalo da tgk bnde same tetiap minggu.
huhu.

dlm tgh2 bosan jage gig.
tibe la mase 1 band dari tampin pefom.
cyclonic scream name ny.
mmg btul budak lgi mereka ni.
tp pefomance mantap.
haha.

yg mnarik perhatian aku adelah vox 1st band ni.
mule2 aku nmpk vox 2nd amek mic cordless.
dye pegi letak kt tangan mamat 1st vox tu.
tapi dye xbole gengam.
khusyuk kitorang tgk dorang be2.
jap lagi mamat 2nd vox tu pegi tarik tangan 1st vox.
tecabut weh!!

mamat 2nd vox tu betul2kan skru dlm tangan palsu supaye dapat gengam mic.
mmg tkejut n tekedu la kejap aku.

malam 2 aku diam je tengok doang pefom.
cantek, bagus n boleh pegi.
tpi vox dye la wat aku rase kerdil gile.
hahaha.

camne orang yg kudung bole nyanyi dgn sdap.
rilek je.
xde rase malu.
xde kesah psl tangan.
just scream.
betul2 bakat ah.

stat mlm 2 aku da rase yakin.
yakin untuk main bass smpi power.

tp hari ni masih landai lagi.
aku pon xtaw knape.
hahaha.

No comments:

Post a Comment